úterý 15. dubna 2014

Wreckers

Na film Wreckers jsem narazila úplnou náhodou a vypadal fakt zajímavě. Dvojice David a Dawn (Benedict Cumberbatch a Claire Foy) se snaží o dítě, opravují dům, prostě žijí idylicky, ovšem jen do té doby, než se Davidův bratr Nick vrátí z armády. Pak začínají na povrch vyplouvat různá stará tajemství.
Zdroj: http://www.timeout.com/london/film/wreckers
Zdroj: http://www.pogofilms.com/1684/wreckers-2
Tak film jsem zhlédla a nevím, co si o něm myslet, nevím, jestli se mi líbit, nebo ne. Jsem prostě rozpačitá. Příběh zajímavý, výkony herců super i vývoje postav. Tohle je například první film, kde jsem Cumberbatchovi nefandila. Naprosto vůbec, jeho postava je na začátku fajn, ale postupem času ukazuje svojí horší tvář. Prakticky žádná  postava se mi charakterově nelíbila.
Co mi tam dost vadilo, byly dlouhé záběry na krajinu. Prý to je proto, aby si divák mohl některé věci sám domýšlet. No nevím, mě to spíše nudilo.
Vážně nevím, nebyl to film, který by mě ohromil a chtěla bych se na něj podívat znovu.
Ale zase to nebylo tak špatné, prostě jsem jenom nějaká nerozhodná. Pořád doufám, že přijde nějaké rozuzlení, ale uběhly dva dny a já stále nevím. Dala bych tomu asi 3 z 5 hvězdiček za herce, příběh a vývoj postav.

Žádné komentáře:

Okomentovat