úterý 22. dubna 2014

Dom Hemingway

Dom Hemingway je film Richarda Sheparda, hlavní roli hraje Jude Law. Začíná oslavným monologem Jude Law aka Doma Hemingwaye, ve kterém vychvaluje svůj penis. Poté se dostává z vězení a první věc, kterou udělá, je zmlácení týpka, co mu přebral ženu. Poté se vydává za chlápkem, kvůli kterému seděl 12 let ve vězení. Ten mu jako odměnu dá peníze, Dom je šťastný. Jenže pak se to nějak zvrtne.
Zdroj: http://mediaboom.sk/kino/jude-law-ako-byvaly-zlocinec-v-komedialnej-krimi-drame-dom-hemingway-v-kinach-uz-coskoro/
Film není moc komedie. Místy připomíná Vlka z Wall Street, nezřízené orgie a drogy. (Jo, je možná trochu divné, že mi starší film připomíná novější, jen to dávat pro lepší obraz)
Jude Law byl výborný, například výborně řval.
Taky se mi líbilo rozdělení děje do epizod.
Sem tam se ve filmu objeví nějaká vtipná hláška, ale film není jen o legraci, řeší se tam také, jak je těžké se znovu po 12 letech spřátelit se svou dcerou, když jste jí tak trochu zkazil život. Když jste jí neviděl vyrůstat a ani když jste neviděl umírat svoji ženu.
Výborná scéna byl ta s autonehodou, zpomalený záběr - naprosto skvělé. Jasné, není to první zpomalená scéna srážky aut, ale hrozně se mi líbila.
Sečteno, podtrženo - film se mi líbil, ale myslím, že mi stačí vidět ho jednou. Nebyl špatný, takový průměrný.
Dom: "Doufám, že má dobře zásobenej bar." - Dickie: "Vyrůstal v ruském sirotčinci a vydělává si zabíjením lidí - samozřejmě, že má dobře zásobenej bar."

Žádné komentáře:

Okomentovat