čtvrtek 3. dubna 2014

Sebeobrana teleskopickým obuškem II.hodina

Pod vedením trenéra proběhla druhá hodina sebeobrany s teleskopickým obuškem. Tentokrát jsme byli v civilu a museli se naučit obušek rychle vytáhnout. Takže jsme si ho každý dali tam, kde ho normálně nosíme (většinou kapsa) a trenér dával povely. My museli obušek co nejrychleji vytáhnout pravou nebo levou rukou. Nejdříve vestoje, pak vsedě a nakonec vleže na zádech i na břichu. A musím uznat, že vyndat obušek levou rukou z pravé kapsy není úplně nejpřirozenější pohyb.
Pak jsme se učili zařvat "Stop" tak přesvědčivě, aby se "agresor" zastavil. A to je hustý, síla hlasu někdy dokáže člověka naprosto paralyzovat. Proto to možná používali ninjové, nebo jsem to aspoň někde slyšela, že to používali. Nicméně já mám v tomhle ještě mezery, nejsem si moc jistá ve křiku, takže mám ještě co dohánět. 
Taky jsem trénovali údery obuškem, jen tak do vzduchu, levou i pravou. Moje levá je fakt LEVÁ. A taky mě z toho bolí ruce, hlavně lokty a předloktí. 
Nakonec jsme si demonstrovali, že obušek je účinná zbraň. Vzali jsme dřevotřískovou desku a do ní bouchali. Na desce zůstávali vcelku hluboké (na to, jak je obušek krátký) rýhy, takže bych s tím nechtěla dostat. 
To be continued

Žádné komentáře:

Okomentovat