čtvrtek 24. dubna 2014

Dělníci bulváru

Moje první zkušenost s Pavlem Novotným byla nedávno, když jsem s ním viděla Hyde Park. Tenkrát mi stačily zhruba 2 minuty, abych se naštvala na zbytek večera - fakt arogantní chlap (když třeba nazve část lidí lůzou). A p. Novotný je jednou z hlavních postav dokumentu Dělníci bulváru.
Dokument Víta Klusáka odvysílala ČT 16.4., já ho v ten den díky tréninku neviděla. Pak jsem četla pár recenzí, většina od dokumentu odrazovala (kromě pana Šibíka, ten teda nepsal recenzi, ale). Stejně jsem ho zhlédla. (při vypracovávání okruhů na maturitku z frániny)
Přišlo mi to zvláštní. P. Novotný mě fakt štval, nejen tím, co říkal, ale i tím, co dělal. Proč se válel jen v trenkách/krátkých kraťasech na gauči? A ty řeči, například o tom, že ho klidně "vykouřej" modelky za článek o nich.
Ale zase měl asi pravdu, že celebrity chtějí, aby se o nich psalo, proto si bulvární tisky někdy volají i samy.
A ta druhá holka mluvila zvláštně a moc se mi nelíbila. Stejně mi přijde divný, že fotí pro "noviny" jen na iPhone.
Celkově ale hodnotím film jako přínosný, je to zajímavé a doporučuji ho vidět (archiv ČT). Řeší se v něm kontroverzní téma bulváru. Taky rozebírání působení na to, co lidi chtějí, viz například vymýšlení titulků.
Zdroj: http://www.ceskatelevize.cz/porady/10408111009-cesky-zurnal/213562262600002-delnici-bulvaru/
Zdroj: http://www.ceskatelevize.cz/porady/10408111009-cesky-zurnal/213562262600002-delnici-bulvaru/
Je to jen další důkaz, jak jsou lidé ovlivnitelní a jak se rádi zabývají životy jiných.
Jinak je bulvár hnus, nikdy to nechci dělat (střih). 

Žádné komentáře:

Okomentovat