úterý 1. dubna 2014

Představení VOSTO5 Pérák - Na jméně nezáleží, rozhodují činy!

Představení Pérák jsem viděla několikrát a nadchlo mě. Naprosto.
Pérák je protektorátní legenda, muž, který skákal na pružinách, byl prý schopný přeskočit vlaky, dokonce i domy. Režie i scénáře představení se ujal Jiří Havelka, v hlavních rolí se představí herci ze skupiny VOSTO5, ale nejen oni. Představení se hraje v Divadle Archa, informace ZDE.
Foto: Lukáš Kuchinka
Čím je představení jiné?
Kombinuje historii a fikci, vedle Pérák se v něm objevují postavy jako Václav Morávek (známý z českého druhého odboje, Tři králové), Reinhard Heydrich, Adina Mandlová, Gabčík s Kubišem, Jaroslav Foglar a další.
V představení je použita spousta moderních prvků, jako je stroboskop, reálná střelba slepými.
Pérák většinu času skáče na chůdách. A ten herec na nich umí spoustu triků.
Hudba je naprosto geniální!
Humor, inteligentní vtip!
Také se v představení objevuje spousta zápasů. Tady se musí krapet pochlubit, choreografii vytvořil můj trenér Taekwonda WTF Honza Novák (Klub Hirundo). Ten taky v představení hraje, Gabčíka a místy i Péráka, většinou právě v zápasových scénách (viz ten vpravo na vrchní fotce). 
Rozhodně vřele doporučuji, už jen kvůli sondě do české historie za takové těžké doby, jako byla ta protektorátní.
Zde trailer:
Představení jsem viděla hodněkrát, líbí se mi, jak se vyvíjí, jak se přidávají vtipy, zlepšuje se scéna a tak :)

Žádné komentáře:

Okomentovat