sobota 10. května 2014

The Secret Life of Walter Mitty/Walter Mitty a jeho tajný život

Tajný život Waltera Mittyho je film, který mě bavil od začátku do konce, ačkoliv nemá žádný extra hluboký příběh.
Zdroj: http://www.aceshowbiz.com/still/00004138/secret-life-walter-mitty-img01.html
Walter je člověk, který je tak trochu snílek, ve svých představách uniká do světa, kde se vypořádává s různými věcmi jinak než v realitě. A některé jeho vtípky stojí za to, například ten o Brumbálovi (I was saying you know who looks good in a beard? Dumbledore. Not you.) Pak se ale vydá najít ztracený diapozitiv.
Předlohou filmu byla knížka od James Thurbera, film režíroval Ben Stiller a je to druhé zfilmování této knihy.
Zdroj: http://www.globecandy.com/movie-review-secret-life-walter-mitty/
Film je krásný kvůli scenériím, úchvatná příroda. Také se mi líbilo když se sms objevila sesuvem půdy na skále.
Hodně se mi líbila rentgenová scéna!
A ten film má jedno velké pozitivum a tím je Ben Stiller. Mám ho hodně ráda a moc se mi jeho výkon líbil. Také jeho režisérské nápady jako jízda na longboardu.
Výborný je vývoj hlavního hrdiny, jen mi místy připadal hodně okamžitý.

Rozhodně je to milý film, s pěkným koncem, co mě bavil a klidně bych se na něj koukla znova. (4 z 5 hvězdiček).

Žádné komentáře:

Okomentovat