pátek 16. května 2014

Horory

Viděla jsem hodně hororů. Dost často koukám spíš na duchařiny. A proč? To vlastně ani netuším, prostě mě ten žánr asi baví. No, baví je možná silné slovo, je to pro mě odpočinkový žánr. A sem tam se objeví nějaká světlá výjimka. Většinou po shlédnutí filmu začnu trpět jemnou paranoiou, mám jemné mrazení v zádech, ohlížím se pořád jako dement...Vím, že tyhle věc nejsou, jen mám asi velmi rozvinutou fantazii.
(I jít někdy v noci na táboře na záchod je pecka)
Viděla jsem například celou sérii Paranormal Activity, z té se mi líbil jen první, bylo to originální, pak už trochu vařili z vody a bylo to na jedno kopyto.
Zdroj: http://elliotgrove.blogspot.cz/2009/11/truby-breakdown-paranormal-activity.html
Dost se mi líbilo Insidious, hlavně kvůli Patricku Wilsonovi. Navíc byl příběh originální, astrální projekce a tak. Něco jinýho, je to zajímavý. K tomu creepy hudba a ten červenej záporák. A dvojka taky není špatná. Patrick Wilson tam hraje geniálně.
Zdroj: http://www.simonprior.com/page/24/
A co mě teda nadchlo hodně a chvílemi nedalo spát (možná trochu lžu) bylo Sinister. Příběh super, fakt děsivý a navíc hlavně bubák Mr. Boogie je nejvíc strašidelný. Promítačku už nikdy nepoužiji. Příběh: Rodina spisovatele se přestěhuje do domu, kde se stala vražda a zmizela holčička. Spisovatel chce o tom napsat knihu a zjistit, jak se to stalo. No a na půdě najde promítačku a pásky s různými záznamy...Je to skvěle vymyšlený.
Samozřejmě mám radši hluboké filmy, ale sem tam proč ne, že :). Jinak se musím dívat s někým, například s bratrem, který se bojí méně.
Sofistikovanější články až po maturitě.

Žádné komentáře:

Okomentovat