úterý 27. května 2014

Dan Brown - Inferno

Dan Brown, je spisovatel, který mě neskutečně baví. I díky tomu jsem dokázala přečíst jeho nejnovější knížku Inferno během svaťáku, prostě se někdy člověk nezvládne odtrhnout.
Četla jsem od něj vše.
Inferno je další knížka o profesorovi symbologie Robertu Langdonovi.
Zdroj: http://www.argo.cz/knihy/179030/inferno/
Kniha se překvapivě pohybuje okolo motivu Dantovy Božské komedie, hlavně jeho části Inferno. Taky je tam hodně používána Botticelliho mapa pekla. 
Zdroj: http://victoriajhume.wordpress.com/2012/12/27/dante/the-abyss-1/
Knížka je originální i tím, že začíná naprosto jinak než ty přecházející. Myslím naprosto jiným způsobem, Robert Langdon se probudí v nemocnici, nic si nepamatuje a postupně zaplňuje bílá místa.
Roberta Langdona si nedokážu představit jinak než Toma Hankse.
Kniha je opravdu skvělá, vtáhne člověka do děje. Taky je ten hlavní nápad hrůzný.
Dost se v knize mluví o peklu, Dantovi, morové epidemii. Děj se odehrává ve Florencii, Benátkách a Istanbulu. 
Skvělé mi přijde i spojení fikce a faktů. Nicméně třeba Andělé a démoni nebo Šifra mistra Leonarda se mi možná líbily víc.
Kniha s četla dobře, děj ubíhá rychle, jen pro mě občas byly nudné pasáže o historii. Některé byly zajímavé, některé méně.
Těším se na nějakou další knížku od tohoto autora

Žádné komentáře:

Okomentovat