pondělí 5. května 2014

American horror story

Na American horror story (dál jen Ahs) jsem se začala koukat z nudy. Navíc mě vždy bavily horory.
První série (Murder house) byla dobrá, jen místy trochu zvláštní, ale suprově promyšlená. Líbila se mi hodně poslední epizoda, jak se totálně prolnul svět mrtvých se světem těch živých. Prakticky celý příběh mě bavil, je to pro oddych a postavy jsou super. Nejlepší asi Violet, sem tam Tate. A taky ta holka s Downem, ta byla skvělá a fakt mě mrzelo, když umřela.
Zdroj: http://laknea.blog.cz/1304/american-horror-story
Líbí se mi, jak jsou příběhy lidí propletené, taky motiv pomsty a navíc zlověstný dům, který každého dožene k šílenství. Nicméně jsem se nikdy nebála, což je super. 
Taky bylo dobrý, jak mi některé postavy připadaly živé, ale nakonec se ukázalo, že už živé nejsou.

Seriál má celkem 3 série, na druhou koukám teď.
Odehrává se v léčebně duševně chorých, kde jsou jeptišky (jednu posedne ďábel a je pak hrozně skvělá), taky nejspíš někdo jako nacistický doktor Mengele a pak pár nebláznů. Zatím čekám, jak se vše vyvine, ale to prostředí je super.
Hraje tam taky představitel Spocka (ten nový - Star Trek Into Darkness) a je tam výborný! (sakra, nechci prozrazovat, ale pak je prostě !!!)
Zdroj: http://www.sfx.co.uk/2012/11/17/american-horror-story-asylum-2-05-i-am-anne-frank-part-2-review/
A ta psycho scéna, kdy ve společenské místnosti hraje veselá francouzská písnička, do toho se tam skoro všichni chovají jako blázni, někdo mlátí hlavou o zeď a tak. Zde hudba:
Hodně mě to baví! Už po druhé epizodě jsem tak trochu odsunula stranou Doctora Who (na to má taky trochu vliv změna Davida Tennanta, nicméně Matt Smith taky dobrej). Je to přívětivě krátké (akorát na moje pauzy mezi učením), a dokáže vás to nalákat na věci příští.

Žádné komentáře:

Okomentovat