středa 12. března 2014

Hatha jóga - zkušenost

Ve středu 12.3. jsem byla na jedné lekci Hatha jógy, protože mě a několik lidí poprosil trenér, jestli bychom nemohli dělat cvičence pro jednu kamarádku, která si dokončuje lektorský kurz.
Co o Hatha józe říká Wikipedie
Já jsem člověk, co musí dělat minimálně dvě věci najednou, jinak se nudí. Tedy pokud se nejedná o sport, kde se plně maká a na ostatní věci není čas. I když koukám na film, musím u toho dělat další věci, pokud mě film neosloví. Takže vysedávání a přemýšlení není nic pro mě, mám radši "multi-tasking".
Z tohoto důvodu jsem se bála, že se budu nudit.
ALE byla jsem mile překvapena, hodina uběhla jako nic a já nezažila ani náznak nudy. Lektorka byl příjemná, vše vysvětlila a nakonec nás i pochválila.
Jen nebylo úplně fajn střihnout si tu hodinu po normálním tréninku Taekwonda, který trval hodinu a půl a dělali jsem hodně kliky. Když jsem pak zkoušela různé pozice, měla jsem pocit, že mi ruka musí prostě upadnout (nestalo se).
Nicméně je to účinná metoda protažení a asi některé cviky zařadím i do svého normálního tréninku.
Zatím mě nic nebolí, uvidím zítra.

Žádné komentáře:

Okomentovat