pátek 28. března 2014

August: Osage County/Blízko od sebe

Nedávno jsem viděla film Blízko od sebe. Moc jsem od něj nečekala, ale zase jsem věděla, že tam hrají dobří herci jako třeba Meryl Streep, Julia Roberts, Ewan McGregor nebo Benedict Cumberbatch. Je to o jedné rodině, která se sejde, protože jeden člen zemřel. Během večeře se vyhrotí všechny problémy, například drogová závislost Meryl Streep nebo aférka mezi bratrancem a sestřenicí.
Zdroj: http://www.citybee.cz/akce/28338/
No jako moc zábava to nebyla, naopak jsem se místy cítila totálně na dně. Ale zase by to klidně mohlo být kratší. A konec se mi líbil moc.
Herecké výkony výborné. Zvlášť Meryl Streep, která si kvůli roli dokonce oholila hlavu. Byla fakt skvělá, nebýt jí, asi by mě to tak nebavilo. A některé postavy jsem chvílemi nenáviděla, například Julia Roberts mě třeba štvala všude.
Cumberbatch tam má takový neuvěřitelně malý štěk, hraje takového nesebevědomého roztěkaného mladíka, který miluje svou sestřenici. Rozhodně to není jeho show. Ale zpívá tam.
Celkově se mi film líbil, "tragédie" rodiny, kde se vlastně moc nemají rádi, nebo mi to tak přišlo. Člověka to donutí přemýšlet. 

Žádné komentáře:

Okomentovat